Legjendat lindin në Botërore

I intervistuar nga tabloidi britanik "Sunday Mail", sulmuesi i kombëtares italiane MarioBalotelli ka folur në vigjilje të Kupës së Botës "Brazil 2014" dhe për planet personale që ka bomberi i Milanit.

"Kam ende dëshirë që të jem futbollisti më i mirë botë dhe të gjithë legjendat lindin në Botërore.Njerëzit do të kenë gjithmonë dëshirë të flasin për Marion, të shkruajnë për Marion, por unë jam mësuar me këtë. Për mua ka ardhur momenti ti bëj njerëzit të flasin, por të flasin për fushën e lojës", është shprehur Balotelli.

Në lidhje me Italinë dhe Kupën e Botës, sulmuesi axurr u shpreh: "Jam absolutisht i bindur se Italia mund ta fitojë këtë turne, por jam realist dhe e di se ndoshta ka dy skuadra më mirë se ne, por mes tyre sigurisht që nuk është Anglia. Jam i sigurtë se mund të mundim këdo me cilësinë dhe eksperiencën që kemi".
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment