Ag. Thiago Silves, mbetet ne Milan, Bronzzeti boll !

"Thiago Silva është një lojtar i Milan, nuk ka asgjë për të thënë përveçese që mbetet  Rossonerë." Paulo Tonietto , agjenti i mbrojtesit te Milanit
 tha per  TuttoMercatoWeb.com .Thiago eshte Destinuar të bëhet trashëgimtar i Nest-es. por Tonietto ndalon ". Thiago Silva Thiago Silva, me cilësitë e tij dhe karakteristikat Nesta ishte një lojtar i madh, por askush nuk është i barabartë me një tjetër Por tani unë dua të them një gjë ..."..
Ju lutem.
 "Unë po  shoh, kam lexuar, flet nje far Ernesto Bronzetti. kush esht ky ?? Por ai nuk di asgjë nga Milano, Thiago Silva, Barcelona, ​​Manchester City dhe Real Madrid. Te Mendoj per lojtarët të tij, nuk duhet të ndërhyjë në situata që nuk i takojne. ai nuk ka të bëjë asgjë me Thiago, unë nuk do të flas më shumë se ai. " Të gjitha të qarta. Por kjo është e pamohueshme, Thiago pëlqen shumë. "Unë gjithashtu si Kristiano Ronaldo (buzëqesh, .) Interesi perë Thiago është e qartë atje (Barcelon etj ). Por ai dëshiron të qëndrojë në Milano, është një djalë me vlera të mëdha, njerëzore dhe futbolli. Dhe pastaj ai ndjehet mire te  Milani , pse ai duhet të shkoj? " Dhe në qoftë se Ancelotti ka kërkuar? "Trajneri e njeh atë mirë, Thiagon e pëlqen shumë dhe është normale që të jetë kështu. Sa për Ancelotti, ai është një person i cili ka punuar me djalin, kështu që është normale që ju vlerson ate ( shkruan rreth tij). Por nuk ka negociata, sepse është e vështirë. " Tifozët e Milanit mund të pushoni  lehtë. "  Për të qetësuar tifozët duhet të jetë Galliani, jo une. Unë mund të flas për Thiago sepse unë jam agjenti i tij. Për mua tani nuk ka negociata . Djali mbetet Rossoner
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment