Allegri : Intervista e Plote

Trajneri i Milanos, Massimiliano Allegri është i lumtur me progresin e para-sezonit të ekipit të tij pavarësisht nga humbja 2-0 ndaj Chelseas në Amerikë.

Klubi i Londrës fitoi 2-0 në Nju Jork, por Allegri ka mbetur optimist pas 90 minutave.
Allegri sheh progres tek Milani..


"Ne ndoshta dham shumë për Chelsea në gjysmën e parë, por unë jam i lumtur me punën e djemve," vuri në dukje ai.

"Ne luajtëm mirë kundër një ekipi të shkëlqyer. Ai ishte një test i mirë dhe një hap përpara në lidhje me lojërat e mëparshme që ne kemi luajtur.

"Gjendja jonë fizike është përmirësuar.

"Ne kemi për tu përmirësuar në zona të caktuara të lojës sonë, por që është normale.

"Megjithatë, lojra si kjo, e një niveli të caktuar, janë të rëndësishme. Ato janë përgatitja më e mirë e mundshme për preeliminatoret e Ligës së Kampionëve. "

"Mario mori një goditje në trajnimi kështu që unë preferova ta lë vetëm një pjesë nëlojë. Megjithatë, ai bëri mirë atje. "

Milani do të luajë kundër Los Angeles Galaxy në Miami më 7
gusht.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment