El Shaarawy : Kurr nuk do largohem nga Milani


Sulmuesi nga italia, Stephan El Shaarawy ka deklaruar se ai kurrë nuk ka menduar të largohet nga klubi milanez, dhe se dëshiron të shkruaj historin këtu.



Ai për Gazzetta Dello Sport tha: “Unë kam qenë gjithmon i bindur në vendimet e mia, kështu që asnjëherë nuk e kam menduar të ndryshoj ekipin”.
“Unë kam qenë tifoz i Ac Milan qysh nga fëmijëria, kështu që ishte një ëndërr të vija këtu. Unë nuk do ta kisha lënë edhe nëse ka oferta nga Real Madridi, por jo edhe cdo ekip”.
“Është e vërtetë që nuk ka pasur oferta konkrete nga klubet e mëdha, por unë dua të shkruaj historin time këtu në San Siro me Milanin”, shtoi ai.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment