Kaka: Dua të largohem

Kaka
Mesfushori i Real Madrid, Leite Kaka dikur lojtari më i mirë në botë ka thënë për gazetarët se ai dëshiron largimin nga Los Blancos.

Kaka tha: “Mendoj se tani është momenti i duhur që unë të largohem, kam folur me Ancelottin dhe klubin, ata e dinë këtë gjë të gjithë”.
“Gjërat janë të vështira këtu për mua, dhe klubi e di atë që dua unë, jam i deturuar të ushtrojë dhe të mbajë trajnimin. Babai im është duke punuar për të ardhmen nëse vjen ndonjë gjë e re”.
“Ne shpresojmë që të zgjedhim këtë gjë përpara ditës së hënë, synimi im është të luaj në Europë”. – Kaka bëri 85 paraqitje për Real Madrid që nga transferimi i tij nga Milani në vitin 2009
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment