Kaka: Nuk më solli Scolari këtu



Ricardo Kaka do të jetë një ultras më shumë në tribunën e “San Siro”-s. Braziliani që do mungojë kundër Napolit beson te shokët e tij. “Kundër Napolitmund t’ia dalim, edhe pse nuk do jetë e lehte", ka thene ish Topi i Arte per supersfiden e mbremjes. 


"Scolari më shtyu drejt Milanit? S’u riktheva sepse këtu më siguronin vendin e titullarit. Unë dija vetëm që Milani do më rikthente entuziazmin për të luajtur futboll. Prandaj, askush të mos mendojë se unë dhetrajneri i Brazilit e hartuam këtë plan për të pasur kështu një mundësi që unë të luaja në Botërorin 2014″, mohoi Kakazerat rreth ndikimit te trajnerit te kombetares se Brazilit per rikthimin e tij ne Milanello. 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment