Agjenti i Thiago Silva......




Agjenti i
 Thiago Silva: "Duke pasur parasysh se nuk kam pasur asnjë kontakt me Manchester City dhe unë nuk e njoh personalisht Mancini, kush e njeh,kush punon në Mançester,

kontakte me PSG dhe Barcelona? Unë jam agjent i Thiago Silva, i cili ka një kontratë me AC Milan, Psg dhe Barcelona janë dy klube të mëdha dhe ne do të nderojmë interesin e tyre, por nuk kanë folur me mua dhe Milanin, nuk di ndonjë gjë që te kete pasur ndo1 kontakt, kjo do të thotë-se nuk ka asgjë. Përsëri, unë jam agjent i Thiagos, nuk esht Mancini. Nuk  ka ndonje Ofert? jo, absolutisht jo. Pozicioni lojtarit është mese ei qartë për disa kohë ai dëshiron të qëndrojë  Milan , nese AC Milan dëshiron të shesë është një tjetër diskutim. Rossonerët në vështirësi financiare? unë nuk mendoj se kjo ndikon në situatën e klientit tim, por, nëse është kështu, duhet të marrë parasysh ndo një ofertë konkrete dhe, mbi të gjitha, të jene te kënaqshëme për lojtarin. "


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment