Luca Antonini do e mbyll karrieren te Milani !


 përsëri ka ripërsëritur dëshirën e tij që të përfundojë karrierën e tij në klubin aktual Milan.

"Unë nuk dua kurrë ta lë këtë klub," tha Antonini për Forza Milan. "Unë dua të përfundojë karrierën time në Milan."

Mbrojtësi i majt 29 vjecar ka kontrat me Milanin deri në vitin 2014. Mbojtësi është produkt i akademis së të rinjëve të Milanit. Ai u kthye ne Milan në vitin 2008 pas përvojave të shumta që pati me 8 klube tjera.
Antonini u paraqit 27 herë këtë sezon për Milanin në të gjitha garat - Seria A, Coppa Italia dhe Champions League.
Në të njejtën intervistë, ai po ashtu i lavdëroi aftësitë e trajnerit Allegri edhe pse nuk ishte gjithnjë në planet e tij.
"Unë gjithmonë kam qenë i bindur nga Allegri, madje edhe kur nuk kam qenë i ftuar për ndeshje," ai shtoi. "Unë kurrë nuk u dorzova dhe vetëm punova në heshtje."
"Një nga aftësitë më të mira të Allegrit është se ai nuk është i kushtëzuar nga asgjë. Nëse ti punon shumë në treining atëherë ai do të jap ty shansin në 11-shen startuese.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment