Balotelli do ti them Jo ofertes se Milanit !

21-vjeçari ka pasur disa probleme dy vjet me Roberto Mancini-së, duke tërhequrvëmendjen në media për qendrimit jashtë fushë të tij kohët e fundit duke përfshirë edhevendosjen e fishekzjarre jashtë në shtëpinë e tij.


Megjithatë, ai përfundoi sezonin e kaluar me një medalje Premier League dhe fituesve, pasi shënoi 27 gola në 60 paraqitje për Cityzienet, do të zgjasë qëndrimin e tij.

"Unë  Mançester, kështu që unë do të them jo Milanit," tha per The Independent. "Jotani jo, në këto vite. Unë jam  City."

Sulmuesi Italian është aktualisht me ekipin kombëtar duke u përgatitur për Kampionatine ardhshëm evropian në Poloni dhe Ukrainë. Esht lënë jashtë skuadrës në shkurt ngaCesare Prandelli pas vulosje  Scott Parker Tottenham-së, Balotelli thotë se ai nuk do të bëjë një gjë të tillë me këmishën e Italis.

"Unë kurrë nuk do të lë ekipin kombëtar me 10 burra", ka shtuar Balotelli.

Sulmuesi pritet të luajë një rol të madh në përpjekjen e Italisë për një trofe të madh, i cili do të jetë ekipi i parë që është triumfin e Kupës së Botës gjashtë vjet më parë.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment