Thiago shfaqeson Alegrin,e kisha une fajin ...



Shumë prej tyre kanë
 vënë gishtin  Massimiliano Allegri, pas të famshmesMilan-Roma, e cila ka përjashtuar në mënyrë efektive nga  finale sezonitThiago  Silven .Braziliani nuk ishte mirë atë ditë, por u fut fushë, por pastaj braktisi shokët e tij pas pak minutash. "Përgjegjësia për atë që ka ndodhur është e imja dhe askush tjetër - ka rrëfyer  lojtari per Gazzetta dello Sport -. Unë kam  dashur të luajë për ekipin une e dija qe nk isha  mirë, por në atë moment ndjeva se e kam për detyr  te ndihmoj ekipin, kështu që  vendosa ta provoj. trajneri  nuk me detyroi, në të vërtetë. deri në fund ai përsëriti 'Thiago bej ate qe ti di, unë kam besoim te  ty."më kujtohet se gjatë ngrohjes Bonera më tha:" Mos rreziko , mund ti sherbesh ekipit edhe në ndeshjet e ardhshme, ne nuk mund të humbasim sote. "Por unë nuk kam dëgjuar askënd dhe kam bërë sipas kokes time." Thiago, pra, merr të gjitha përgjegjësitë, nga kokfortesia e tij, ka përfunduar  bankën e të demtuareve pas asaj loje fatkeq. "Sot nuk do bëj kur atë përsëri- shtoi Thiago -. Tani e di që  ishte e gabuar të rrezikojë atë ndeshje , por është e vështirë për një lojtar   per të mos qenë në gjendje për të luftuar se bashku me bashkëluftëtarët e tij  ne 1 moment delikat. Në qoftë se  unë  nuk do isha lenduar,mbase MIlani do kishte perfunduar ndryshe . Por tani është e kotë të ankohesh ".Mbrojtësi Rossonerë tani është mirë dhei lumtur për nëntëdhjetë minutat kundër Danimarkës dje: "Unë jam mirë, kam bërë një  nëntëdhjetëminutesh   shumë intensiv , pas dy muajsh unë  mendoj se do të jemë në gjendje për të luajtur shume me mirë." Kjo,padyshim, është lajmi më i rëndësishëm per Allegrin dhe MIlanistet.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment