Ag. Placentino: "ASTORI është lojtar i duhur për Rossonerët"


Intervistuar nga "Ilsussidiario.net" Agjenti i FIFA Aldo Placentino foli per tregun e Milanit, duke filluar nga situata se
Robinho ka rinovuar deri në vitin 2016: " . Epo, unë kam shumë dyshime Unë besoj se lojtari nuk është më si disa vjet më parë, është koha që nuk është në vazhdimësi performancën . " Ai pastaj u përqendrua në largimin e mundshëm të Boateng: " Kjo nuk është në filozofinë e Milanos shesë një lojtar i cili nuk ka transferuar tregut dhe për këtë arsye nuk lejon kompani të ketë një të ardhura të mëdha . " Së fundi, ai analizoi mbrojtjen Rossonerët së: " Unë mendoj se mbrojtja është departamenti më i dobët i Milanit dhe unë jam i sigurt që ju duhet të vini bast në një tjetër lojtar ASTORI mund të jetë lojtari i duhur për klubin milanez dhe unë mendoj se pas eliminatoreve të Champions.  mund të ndryshojë diçka. "
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment