Vergara : "Unë jam i qetë

Vergara : "Unë jam i qetë, Zapata më ndihmon mua shumë, jam frymëzuar nga Yepes."

Jherson Vergara intervistë me Milan Channel : "Unë jam shumë i qetë, por shumë i lumtur, unë jam duke punuar për të luajtur më së miri. Cristian Zapata është duke më ndihmuar mua shumë, duket si një vëlla i madh, më jep
shumë këshilla . Tani kam një shans për tu mësuar me sistemin e lojës dhe ekipi ynë italian në veçanti do të jetë i rëndësishme që të kem mundësinë për të luajtur këto lojra. Kush më frymëzoi mua? Mario Yepes , kapiteni i Kombëtares Kolumbiane, ëndrra ime është ti fitojë të gjitha, me Milanon 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment