Agj. Paletta : Milani endra e tij

CALCIOMERCATO MILAN - Martin Guastadisegno , agjenti i mbrojtësit të Parmës, Paletta , foli për mikrofonat Milannews.it azhornimit situatën e klientit të tij: "Ai vlerësohet 35 milionë? Një shaka e vërtetë, një çmim jashtë logjikës së tregut dhe për këtë unë do të flas me Leonardi. Javën e ardhshme unë do të jemë në Itali.
 Sa është e cmimi? Kjo nuk me takon  mua për të bërë vlerësime të caktuara, por sigurisht 35 milionë është shumë. Nëse kompania  vërtetë vlerëson atë aq shumë atëherë edhe rroga e tij duhet të jetë të rregulluar në proporcion me vlerën e saj të tregut. Pall për mua është një nga mbrojtësit më të mirë në Serie A nëse jo të mirë, por duhet të jepet një vlerësim të ndryshëm. Rossonerët? Për të kjo do të jetë një ëndërr për të luajtur në Milano. Nga ana tjetër, ne flasim për ekipin më të mirë në botë. Gabriel tani luan në Serie A për një kohë të gjatë dhe do Italinë. Unë jam i bindur se Milani do të japë 100% dhe ai ka cilësitë të jetë Rossonerët. Kontaktoni me Milanin? Unë nuk mund të them shumë për këtë, në çdo rast, javën e ardhshme unë do të jetë në Itali dhe unë do të merren me Parmës. Parma është një kompani shumë serioze që punon shumë mirë dhe ne kemi një marrëdhënie të madh. Por në qoftë se ata duan 35 milionë kontrata të ketë nevojë për një lojtar që është me vlerë 35 milion. Në çdo rast, ne jemi të vetëm në korrik, unë jam i sigurt se çmimi do të bjerë në gusht. Dhe unë përsëris se Paletta do të jetë mbrojtës i duhur për Milanin. "
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment